Klachtenregeling

Ik hecht veel waarde aan de kwaliteit van mijn behandelingen en de tevredenheid van mijn cliënten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over mijn dienstverlening, dan kunt u de volgende stappen ondernemen:

Stap 1: Bespreek uw klacht met mij
Bespreek (zo mogelijk) eerst uw klacht met mij. Omdat veel klachten gaan over communicatie en bejegening, lossen veel klachten hier al op. Indien u een klacht heeft, vraag ik u deze zo snel mogelijk met mij te bespreken. Dit kan telefonisch of tijdens een persoonlijk gesprek. Ik streef ernaar om samen tot een oplossing te komen.

Stap 2: Schriftelijke klacht indienen
Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht melden bij de Beroepsorganisatie NWP. Ik ben hierbij aangesloten als therapeut. De klachtbehandelaar helpt u bij het formuleren van uw klacht en zoekt naar een oplossing. Dit kan een gesprek met mij zijn of het inschakelen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Stap 3: Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Komt u er met de klachtbehandelaar niet uit? Dan kan een onafhankelijke klachtenfunctionaris helpen. De klachtbehandelaar stelt samen met u de klacht duidelijk op. Daarna wordt deze doorgestuurd naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die helpt bij het zoeken naar een oplossing. Meestal lukt dit. Lukt dit niet? Dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

Stap 4: Geschillencommissie
Heeft u via de vorige stappen geen oplossing gevonden? Dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke Geschillencommissie Complementaire Zorg. Ik ben hier verplicht bij aangesloten.

Vertrouwelijkheid en zorgvuldigheid
Ik behandel alle klachten met de grootste zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid. Uw klacht heeft geen invloed op toekomstige behandelingen.

Heeft u vragen over deze klachtenregeling? Neem gerust contact met mij op.

GRATIS CHECKLIST

"Razende Hormonen"

Ontdek of jouw klachten door een hormonale disbalans komen.

Je hebt je met succes ingeschreven!